Fakta

 

Fakta om Loven om tiltrækning

Loven om tiltrækning

Du er den eneste der tænker i din bevidsthed. Ja, det ved jeg godt og selvfølgelig, vil du måske sige. Men prøv at tænke over: hvis du er den eneste, der tænker i din bevidsthed og du skaber med dine tanker, så kan du skabe, det du ønsker. Ingen kan blande sig på nogen som helst måde, fordi det hele foregår inden i din bevidsthed. Du tænker tanker, får nogle følelser som Loven om tiltrækning reagerer på, ved at give dig mere af noget, der er i harmoni med dine tanker og følelsers kvalitet. Det er til at forholde sig til. Hvis der kommer noget du ikke ønsker dig, er det fordi du ikke tidligt nok i dine tanker, har mærket efter og observeret, at noget du ikke ønsker er på vej. Havde du observeret det og havde du ændret dine tanker og følelser omkring det, ville det simpelthen ikke have kunnet komme til dig. Hvis du havde ændret dine tanker og følelser til noget, der var mere rart, var der kommet noget der var i harmoni med det. Du er den eneste, der kan tænke og føle og tiltrække noget inden i din bevidsthed. Du kan øve dig i at gøre det bevidst. Du kan gøre dig selv til en mester i bevidst, positiv og målrettet tænkning.

 

Hvornår kommer det gode og positive, du gerne vil have? Det du gerne vil have kommer, når du har overvejende positive tanker og følelser. Det vil konkret sige at du skal op over 70 til 80% positive tanker i din hverdag. Du må ikke bruge ret meget tid på negative ting. Maksimum et minut - altså 60 sekunder af gangen. Ellers har Loven om tiltrækning fanget din negative vibration og er i gange med at hente mere af det til dig. Så vær virkelig konsekvent i din tænkning og fravælg negative tanker, sladder, irritation og alt andet der kan trække din vibration ned.

Måske arbejder du konsekvent og diciplineret med Loven om tiltrækning, sige bekræftelser, skrive taknemlighedlister og visualisere i et væk. Men hvis du stadig bliver sur over at kæresten tykker på det forkerte sted på tandpastatuben eller irriteret over at naboens knægt spiller høj musik kl. 22.30 fredag aften eller vred på den billist der snuppede "din" parkeringsplads lige foran næsen på dig eller utilfreds med at kollegaen ikke tog kaffe med til dig, så har du lige annuleret alt det gode arbejde du har lavet for at tiltrække noget dejligt og rart i dit liv. Du kan ikke tiltrække noget godt og rart med et irriteret eller negativt fokus. Derfor må du ændre dit fokus. Tænk i stedet: det er jo kæresten du holder af - en tandpastatuber er en biting. Du har selv været ung en gang og skejet ud, så tilgiv naboens knægt - for din egen skyld. Billisten der tog din P-plads havde måske meget travlt - det har du også af og til. Måske er kollegaen opfyldt af helt andre tanker end at tage kaffe med til dig. Find igen og igen tanker, der kan bløde op, så du kan give slip på ting, der driller og irriterer. Ellers for du bare flere ting der driller og irriterer.

 

Du kan ikke gå tilbage. Når du en gang har lært om Loven om tiltræknings principper, vil du altid vide hvordan det hænger sammen. Du kan ikke bare sætte en streg over din viden og sige at det intet betyder. Loven om tiltrækning er en naturlov og virker uanset om du ved noget om den eller ej. Når du kender til Loven o tiltrækning vil du altid have en lille alarmklokke inden i dit hoved der ringer ganske stille når du er i negativ retning. Til gengæld har du med din viden, en lettilgængelig og gratis lære om hvordan du skaber dit liv. Du ved, at når du følger en god tanke og følelse skaber du nogle gode og rare ting i dit liv. Du ved også, at hvis du følger en dårlig tanke og dens dårlige følelser, skaber du flere dårlige ting i dit liv. Du ved også, at du selv kan vælge dine tanker, ved at øve dig på det igen og igen.

 

Affirmationer. Affirmationer eller bekræftelser er sætninger eller ord du siger igen og igen indtil de er blevet optaget som sandheder af din hjerne. Alt kan være affirmationer. En almindelig negativ affirmation i JantelovsDanmark er: "Jeg er ikke god nok." For rigtig mange mennesker er den sætning blevet præget ind og har fået lov til at blive en cementeret del af selvopfattelsen. "Jeg er god nok" er der ikke så mange der har fået at indprintet i sjælen, men heldigvis er der nogen og nogen har arbejdet så meget med sig selv at det er blevet narurligt for dem at sige. "Jeg er god nok". Det er rart. Har du egentlig tænkt over at hvis du kan føle mindreværd, så er det fordi du inderst inde godt ved at du er mere værd.....

 

Hæv din vibration.

For at få mest muligt ud af Loven om tiltrækning skal man være så positiv som muligt. Det er da jo ikke noget nyt i. Der er mange forskellige processer man kan lave for at hæve sin vibration. Her er nogle af de mere enkle måder som forholdsvis nemt kan tages med i hverdagen:

  • Leg mere. Hav dit hjerte med i legen. Vær fjollet og skør. Gør det med formålet at lege og have det sjovt og grine fra hjertet.
  • Smil mere. Lad dit smil komme fra din sjæls dybde og lad andre mærke at du mener dit smil. Lad andre mærke at dit smil er ægte. Løft andre med dit smil og mærk hvordan det løfter dig selv at løfte andre.
  • Drik mere vand. Vandet hjælper krop og celler til at slippe blokeringer. Det at slippe blokeringer er en god og nem måde at hæve dine vibrationer på. Du skal gerne drikke 2 liter vand om dagen.
  • Få mere motion. Kroppen fungerer bedst når den bliver brugt og den kan lide at blive brugt. Lav motion du har det rart med. Det skal føles godt og en gåtur gået på 30 minutter om dagen er nok til at du hæver din vibration. Men husk at gå med glæde og nyd det.
  • Mediter eller sluk for dine tanker hver dag. Brug mindst 5 minutter hver dag hvor du tænker på ingen ting, har fokus på din vejrtrækning, musik eller noget der giver dig ro. Du kan altid sætte tiden op når du har fundet det gavnlige i denne gerning.
  • Skriv hver dag lister med positive udtalelser om et eller flere emner. Når du gør det retter du dit fokus mod det positive i forhold til det du skriver om. Derved hæver du din vibration. Brug 5 minutter om dagen på dine positiv-lister.
  • Skriv værdsættelseslister hver dag. Skriv om ting du værdsætter eller er taknemlig for. Der sker det samme som ovenfor, du hæver din vibration og vender dig mod det positive. Brug 5 minutter om dagen på dine værdsættelses-lister.
  • Giv dig selv lov til at slappe af så ofte som muligt. Kom ned i gear så du kan mærke og nyde dit liv.
  • Det vigtigste læg mærke til at det du gør, virker og nyd det.

Copyright © All Rights Reserved

 

Har du fokus på det du vil opnå eller det du vil undgå?